Vildas Igor

 
Nu var det dryga året sedan jag skrev här, jag avslutade med ett inlägg som handlade om en hundvalp som jag några dagar senare skulle åka och kolla på. Pff, "kolla på en hundvalp"?! Vem i hela världen har någonsin bara KOLLAT på en hundvalp...? Det slutade givetvis med att det lilla vilddjuret, Igor som han heter, följde med oss hem.
 
Ett år senare är han inte bara ett hormonstint 50 kilo-lass mitt i tonårstrotset utan även en riktig mammagris och den bästa vän jag någonsin haft! Igor är en vattengalen, klumpig men ack så charmig clown på fyra ben och med en svans som välter allt som kommer i dess väg! Trots alla dragkamper, tidiga mornar, gigantiska bajskorvar och "små olyckor" har ju nu världens bästa vän som troget följer mig vart jag än går!
 
Voff! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh så fint skrivet!

Svar: Tack så mycket! :)
emelienilsen.blogg.se

2013-05-07 @ 06:25:43
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Guldnougaten

Fin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket och desamma! Sjukt häftig header du har, originell! :)
emelienilsen.blogg.se

2013-05-07 @ 10:43:45
URL: http://guldnougaten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0